Monday, May 30, 2011

School Camping 2011 :)

* Sebelum korang bace, aku nk ckp sikit. cerita ni mmg bosan sebab aku penat sangat-2 and takde idea nk tulis. sorry sangat sangat kalau korang tk happy.

School Camping ; 27/28/29 2011 Sekakap, Mersing :)

  • Hari Pertama ; 

Tiba di Sekakap, Mersing pada pkol 5.30 kalau tak silap hahaha . Macam biasa la kalau dah smpai msti la dengar taklimat & undang-2 tentang itu ini kan, lepas dah settle abg fesi bg ceramah, masing-2 bawak beg yang mcm baru keluar AF ke campsite . Kalau dekat tkpe, ni jauh mcm dari rumah AqeemAsyraf ke rumah Fahmi Poem . Setelah penat berjalan akhirnya tibe juga di tapak perkhemahan . Lepas dah letak beg ape semua, abg fesi suruh berkumpul sebab nk bahagikan khemah, dalam khemah aku ada 11 orang. sardin tak sardin plak, mcm kimak betol bdk yang semak dalam khemah aku. dah tentu dalam khemah tu untk dak dak Kadet Pertahan Awam je. Adoi malas betol la nk cerita panjang-2 ni, aku cepatkan sikit la. Aktiviti pada malam pertama agak best iaitu Jungle Tracking. sumpah mmg menyesal masuk hutan ni, bukan redah hutan je tp redah paya yang busuk ! adoii abis baju aku bau ape pon aku tk tahu la . aku sedih sangat sangat sebab Diana Yunos tak masuk dalam kumpulan aku :(  dia ada HERO baruu :(

  • Hari Kedua ;

Hari kedua ni agak best sikit la sebab banyak aktiviti kot seperti ; Flying Fox , Berkayak , Rempuh Halangan & Malam Persembahan . yang aku tak puas hati asal tkde BBQ ?! dalam list ckp ada ! adoii sirap sirap
Okay firstly nk cerita pasal aktiviti pertama iaitu Flying Fox and Rempuh Halangan. Sumpah mmg best gilaa Flying Fox, mula mula agak takut la jugak nk try benda tu sebab tinggi kot ! tp ape ape pon aku bukan penakot mcm Diana Yunos haha. Kalau boleh aku nk buat Flying Fox tu depan rumah aku, boleh la hari hari aku lenjan hahahah :D
Aktiviti yang kedua merupakan Berkayak , Berkayak ni tk la best mana tp kalau semua berkerjasama sesama kumpulan mmg best ^^ Btw , sape yang kena sengat dengan obor obor tu harap korang bersabar ye hehehe :P
Aktiviti pada malam terakhir merupakan Malam Persembahan . Group TeamWork bersepakat nk buat video klip Bruno Mars - Grenade pada malam tu . tanpe practice ape ape kiteorang lenjan je buat and aku nk ucapkan terima kasih kat Diana Yunos ( GF Bruno Mars ) Dhid & Nana ( Singer ) Fazreen ( Perampas GF Bruno Mars ) Nizam ( Member Perampas ) Farha ( Member GF Bruno Mars ) Ayinn Poem ( BRUNO MARS ) HAHAHAH . Para juri puji persembahan kiteorang CREATIVE tp kiteorang tk menang . sape yang menang? group 4 yang menang, bawak lagu Bunkface - Situasi je kot. dah la berdiri mcm nak nyanyi lagu negaraku tp asal diaorang boleh menang eak? agaknya juri tak reti menilai seni kot hahaha * jangan marah ye ahli Group 4 :) gurau je

  • Hari Terakhir ;

Rileks rileks je, Group 10 dapat tempat Ke- 2/10 . Alhamdulillah :) Thanks kepada Group member yang telah berkerjasama dengan aku hehehe :P
Thanks to Diana Yunos for making me sad and happy :) 3 hari bersama dia amat bermakna dalam hidup aku and aku tkkn lupakan saat indah bersama dia and kawan kawan tersayang :)
LOVEYOUU DIANA YUNOS

Sekian Terima Kasih :)